GOAL ZERO Boulder 100 Briefcase - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de GOAL ZERO Boulder 100 Briefcase op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mirjam78 28-08-2020

Handzaam, goed voor off-grid vakantie

Gekocht in combinatie met de yeti 200 powerstation. Eerst de goal 100 (gewone versie) besteld maar deze was meer dan een meter hoog en niet goed mee te nemen op vakantie waar wij hem voor bedacht hadden. Daarom geruild voor de briefcase versie. Deze is compact genoeg voor achterin de auto of onderin de caravan. Kwetsbare kant van het paneel draait naar buiten met invouwen wat jammer is maar er wordt een (dunne) tas bijgeleverd. Opletten met vervoeren blijft dus wel nodig. Gewicht +/- 9 kg. is flink maar zijn capaciteit ook. Hij laadt de yeti 200 in minder dan 4 uur van leeg naar vol in volle zon.
De bijgeleverde kabel van 1 meter is prima als de accu/powerstation er naast kan staan maar een verlengsnoer is handig en heb ik gemist. De combinatie was voldoende om een gezin van 4 pers. met 1x laden, 2 a 3 dagen van licht te voorzien en onze mobiele telefoons en andere apparatuur op te laden. Voor vakantie off-grid een aanrader!

Pluspunten

• Draagbaar
  • Compact
  • Incl. tas

Minpunten

• Kort aansluitsnoer